ایک بہترین کھانے کی پلیٹ کے لیے 10 ٹپس

ایک صحت مند طرز زندگی کے لئے غذا کا انتخاب کرنا اتنا ہی آسان ہو سکتا ہے جتنا ان 10 ٹپس کا استعمال کرنا۔ اپنی کیلوریز کو متوازن بنانے کے غرض سے، اس خوراک کا انتخاب کرنے کے لیے جو بیشتر اوقات کھائی جاۓ یا اس خوراک میں کمی کرنے کے لیے جس کو کم اوقات میں کھایا جاۓ، اس فہرست میں دی گئ تجاویز پر عمل کریں۔

1 متوازن کیلوریز 
اپنے وزن کو قابو میں رکھنے کے لیے پہلے قدم کے طور پر یہ معلوم کریں کہ ایک دن میں آپ کو کتنی کیلوری کی ضرورت ہے۔ جمسانی طور پر فعال رہنے سے بھی آپ کو کیلوریز کو متوازن رکھنے میں مدد ملتی ہے۔


2 اپنی غذا سے لطف اندوز ہوں، لیکن کم کھائیں 
جب آپ اپنی غذا کھائیں تو اس سے پوری طرح لطف اندوز ہونے کے لئے اسکو آرام سے کھائيں۔ زیادہ تیز کھانے سے یا کھاتے وقت توجہ کہیں اور ہونے سے زیادہ کیلوریز کھايئ جا سکتی ہیں۔ کھانا کھانے سے پہلے، کھانا کھانے کے دوران اور بعد میں بھوک اور پیٹ بھرنے کی علامات پر توجہ دیں۔ ان کا استعمال کر کے یہ پتہ لگائیں کہ کب کھانا ہے اور کب آپ نے کافی کھا لیا ہے۔


زیادہ کھانا نہ لیں
ایک چھوٹی پلیٹ، پیالہ اور گلاس استعمال کریں۔ کھانے سے پہلے  غذاؤں کو حصوں میں تقسیم کرلیں۔ جب آپ باہر کھائیں تو ایک چھوٹے سائز کے آپشن کا انتخاب کریں، اپنی ڈش میں دوسروں کو شریککر لیں یا اپنے کھانے کا ایک حصہ گھر لے جائيں۔


4 زیادہ کھائی جانے والی غذا 
زیادہ سبزیاں، پھل، مکمل اناج کھائیں اور چکنائی کے بغیریا 1 فیصد چکنائی والا دودھ اور دودھ سے بنی اشیاء استعمال کریں۔ان غذاؤں میں ایسی غذائیت ہے جو آپ کی صحت کے لئے ضروری ہے – بمشولپوٹاشیم، کیلشیم، وٹامن ڈی، اور فائبر۔ انہیںکھانے اور ناشتے کی بنیاد بنائيں۔


5 اپنی آدھی پلیٹ میں پھل اور سبزیاں رکھیں
اپنے کھانے کے لئے لال، نارنجی اور گہری سبز سبزیوں کا انتخابکریں جیسے ٹماٹر، میٹھے آلو، پھول گوبھی اور دیگر سبزیاں ۔ پھل کوکھانے کے حصے یا اضافی ڈش یا کھانے کے بعد لی جانے والی شیرینی کے طور پر شامل کریں۔


6 بغیر چکنائی یا کم چکنائی والا (1 فیصد) دودھ استعمال کریں
ان میں کیلشیم اور دیگر ضروری غذائیت اسی مقدار میں ہوتی ہیں جو پورے دودھ میں ہوتی ہے، لیکن کیلوریز اور سیچوریٹیڈ چکنائی کم ہوتی ہے۔


7 اپنے آدھے اناجوں کو مکمل  اناجوں میں بدلیں
زیادہ مکمل اناج کھانے کے لئے، کسی ریفائن شدہ مصنوعات کی جگہ مکمل اناج والی اشیاء استعمال کریں – جیسے کہ سفید روٹی کے بجائے مکملگیہوں کی روٹی یا سفید چاول کے بجائےبھورے چاول کھائيں۔


8 کم کھائی جانے والی غذائيں 
ان غذاؤں میں کمی کریں جن میں ٹھوس چکنائی، اضافی چینی اور نمک زیادہ ہوتا ہے۔ ان میں کیک، کوکیز، آئس کریم، کینڈیز، میٹھی مشروبات، پیزا اور چربی دار گوشت ، خشک کیا ہوا  گوشت ہیں۔ ان غذاوں کو کبھی کبھیکھائيں، ہر روز نہیں۔


9 غذاؤں میں سوڈیم کا موازنہ کریں 
کم سوڈیم والی غذا کا انتخاب کرنے کےلئے غذائیت کی حقائق کا لیبل پڑھیں جیسے کہ سوپ، روٹی اور منجمد کھانے۔ ٹین کے ڈبوں میں بند وہ غذا استعمال کریں جسپر ”کم سوڈیم“، ”تخفیف شدہ سوڈیم“ یا ”نمکشامل نہیں ہے“ کا لیبل لگا ہو۔


10 بہت شیریں مشروبات کے بجائےپانی پئیں
پانی یا غیر میٹھی مشروبات پی کر کیلوریز میں کمی کریں۔آج کل غذاؤں میں سوڈا، توانائی دینے والی مشروبات، اوراسپورٹس والی مشروبات اضافی شکر اور کیلوریز کا ایک بڑا ذریعہ ہیں۔

742total visits,1visits today